2013. szeptember 8., vasárnap

Sajnálom







Sziasztok!:) A címből kifolyólag olyan dolgot fogok veletek közölni aminek nem fogtok örülni.


Hát, ez a blog mindent megélt... Azt tudnotok kell,hogy eredetileg ketten vezettük volna ezt a történetet az írótársammal. De megírta az első részt és ő befejezte ezt az egészet... Beletörődtem. Alig volt meg 10. rész, de már sikeres voltam! Vártam a másnapot, hogy írjam nektek a részt, ami teli van izgalmakkal, érzésekkel, beszólásokkal stb... De ez mára megváltozott. Rengetegszer bántottatok meg kommentben... El kellett volna fogadnotok, hogy néha nekem is szükségem van pihenésre, kikapcsolódásra, tanulásra és egyéb személyes dolgokra. Nem, ti ehelyett (tisztelet a kivételnek) olyan szavakkal illettek, aminek az ember nem nagyon örül. Szidtatok, hálátlanok voltatok, miközben én NEKTEK, A BLOGNAK szenteltem az időmet. Igazatok van abban, hogy ha elkezdtek egy blogot folytassam is... De ha az emberek akik olvasnak, hálátlanok velem szemben, és lenéznek miért írjam?! Gondolkozzatok el ezen!
De ennek vége. Ahogy a blognak is. Igen, befejeztem a történetet.
Aki tudni szeretné, Justin és Alexis meghal egy motorbalesetben a sztori végén. Pattie öngyilkos lesz, Justin miatt. Sophie depressziós. Jazzyt és Jaxont Jeremy neveli fel. Alexis anyja, pedig elmegyógyintézetbe kerül.

KÖSZÖNÖM NEKTEK, HOGY ITT VOLTATOK EDDIG VELEM. KÖSZÖNÖM AZOKNAK AKIK VÁRTAK, AKIK KOMMENTELTEK /NEM NEGATÍVUMOKAT/ AKIK KITARTOTTAK MELLETTEM! Mindennél többet jelent.
♥...





Unexpected Love
Kezdés: 2012. december 5 (szombat)
Végzés: 2013. szeptember 8 (vasárnap)
Író: Babai Vivien Roxána
Főszereplők: Justin Bieber; Alexis Logan

4 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon sajnálom, hogy befejezed a Blogot de megértem..hisz senki nem szereti ha bántják!:/
    Èn azért elmondanám, hogy imádtam a blogot és minden nap lestem 'mikor lesz màr új rész?' :)
    Lehetne egy kérésem??
    Az lenne hogy csinálj egy utolsó Részt! Kérlek!
    Imádtam a Blogot és nem tudom elképzelni egyy befejezés/lezárás nélkül!:((
    Tudom..leirtad mi lesz...de úgy értem hosszabban, hogy befejezettnek tudjuk tekinteni!
    Ès tudd! nagy Sokan szerették a Blogot...akik pedig rossz szavakkal illettek azokkal nem érdemes foglalkozni!
    Bár nem ismerlek! elmondom, hogy egy csodás embernek hiszlek aki megérdemli az elismerést! Tehetsèges vagy..legyen önbizalmad..!! A rosszindulatú emberekkel pedig ne foglalkozz...ők csak irigyek arra hogy tehetséges vagy és ezt fel tudod használni!
    Nem tudom elégszer elmondani, hogy ne azért csináljanak vagy éppen ne csináljanak valamit mert mások befolyásolják !!
    Azért jó volt olvasni ès itt lenni Veletek az olvasókkal! Szerettem olvasni! Köszönöm!!<3
    Kívánok Neked további jó évet!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos vagy, köszönöm♥!!!:)

    VálaszTörlés
  3. csatlakozom az elozohoz! irhatnal egy befejezo reszt:DD a kedvunkert<3 annyira szerettem a blogot es olyan szomoru vagyok hogy vege :((

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó! Kérnénk a kövi részt!

    VálaszTörlés