2013. július 13., szombat

51. Fejezet: What?

Sziasztok! Nagyon szégyellem a fejem, hogy eddig nem volt rész de most kaptam meg a gépem és telefonról meg nem volt kedvem írni... Remélem tetszeni fog nektek a részecske. :) Mindenkinek további szép nyarat, pihenjetek sokat. Csók! 



Késő este tértünk haza, mert vacsorázni is voltunk. Otthon még picikét TV-ztünk és aztán elaludtunk. 
Este mikor együtt aludtunk el, én hozzá bújtam, s ő szorosan átölelt. Éreztem, hogy biztonságban vagyok, a karja védelmet ad mindenki elől. Éreztem, ahogy ver a szíve, éreztem az illatát, éreztem ahogy lélegzik. Majd reggel mikor felébredtem és kinyitottam a szemem, láttam, éreztem, hogy csendesen szuszog mellettem. És azt kívántam így legyen egy életen át! Egy csókkal ébresztettem, amitől egyből felkelt. Édesen mosolygott bele. 
-Szeretlek. - suttogtam.
-Én is szeretlek téged, butus. - mosolygott és hajammal kezdett játszani.
-Ígérd meg, hogy soha nem hagysz el. - éreztem, ahogy szememből kiszökik egy könnycsepp.
-Ígérem. Örökkön örökké, és még az után is vigyázni fogok rád, és szeretni, imádni foglak. - törölte le a könnycseppet.  
-Melletted érzem magam igazán boldognak. - mosolyogtam.
-Ezzel én is így vagyok. - mosolygott. - Baby, ne szomorkodj, mert ha te az vagy én is az leszek. - gubbasztotta le ajkait.
-Oké. - bólintottam. 
 *Justin szemszöge* 
Bebizonyosodott bennem valami. Nagyon szeretem ezt a lányt. Az életemet adnám érte. Olyat fogok tenni amiért majd az egész világ támadni fog. De nem érdekel, mert akkor boldog leszek. Lexi-vel, anyuval, Jazzy-vel, Jaxon-nal és a Belieber-eimmel.
-Justin mi lenne ha elmennék anyukádhoz, és filmeznénk, segítenék neki feldolgozni mindent?! - mosolygott az életem értelme.
-Ez jó ötlet. - mosolyogtam féloldalasan.
-Addig te meg, lóghatnál a barátaiddal. Na? - vigyorgott.
-Rendben kincsem. - pusziltam meg.  -Elvigyelek?  
-Nem kell, mert még beugrok egy boltba. Venni romantikus filmeket, meg ilyesmiket. - mondta és kipattant az ágyból. 
-Oké. 
Gyorsan letusoltam és felhívtam Ryan-t (Ryan Good-ot, aki nem csak a stylistom hanem az egyik legjobb haverom). 
 -Csá, Justin! - köszönt lelkesen.
-Hey tesó. - mosolyogtam. - Figyelj tudnánk találkozni? 
-Persze, ma szabad vagyok.
Egykor találkoztam Ryan-nel a StarBucks-ban, ahol sok rajongóm volt, de nem okozott akadályt, szívesen dedikáltam nekik.
-Na, miért akartál találkozni? - kérdezte Ryan komolyan.
-Miért? Nem találkozhatok veled? 
-Deeee, de nem szoktál ilyen komoly lenni. - nevetett, vele együtt én is.
-........ - suttogtam fülébe.
-Mi? - kérdezte meglepetten és letolta napszemüvegét. 

-Komolyan mondtam.
-Tesó, ömm nem tartom jó ötletnek.
-Miért? - húztam fel szemöldököm.
-Áh, semmi hagyjuk. Nem akarom elrontani az életed. Azt teszel amit akarsz.
-Hááááát jó. - haraptam számba.
Ryan-nel elmentünk városba, nézelődtünk meg vettünk egy két cuccot. Épp nézelődtem amikor megtaláltam azt a boltot, ahova már reggel óta be akartam menni!
*Lexi szemszöge*
Pattie-vel éppen a 'P.S. I love you' romantikus filmet néztük. Olyan gyönyörű ez a film...
Amikor végeztünk a filmmel, elmentünk egy kávézóba. Én egy kapucsínót rendeltem, Pattie pedig egy jegeskávét.
-Amúgy, hogy vagy Pattie? - mosolyogtam és belekortyoltam a kapucsínómba.
-Szörnyen. Amióta itthon vagyunk, csak eszek, alszok, eszek, alszok.
-De, de miért? Te egy erős nő vagy! Nem szabadna elszontyolodnod egy olyan férfi miatt aki képes volt megcsalni. - néztem fájó tekintettel rá.
-Tudod milyen érzés amikor a picik megkérdezik, hogy 'mikor jön haza apa'? És nap, mint nap az ajtóban várják? - sírta el magát.
-Ahhw.. Ne sírj, Pattie. Jeremy képes volt itt hagyni bennetek ugye? - bólintott. - Ti sokkal jobbat érdemeltek, és ha te nem is fogod keresni az ideális férfit, akkor majd én segítek. Ha szükséged van, valakire, hogy kiönthesd a szíved én itt vagyok neked! Ezt SOHA ne felejtsd el!
-Köszönöm, drága vagy! Szeretlek. - ölelt meg. - Örülök, hogy Justin rád talált.
-Én is szeretlek Pattie! - öleltem vissza.
 

4 megjegyzés:

  1. imádom, imádom és imádom.nagyon jól írsz, te vagy a kedvenc blogíróm <3

    VálaszTörlés
  2. Jézusom. Ez nagyon sokat jelent nekem. Köszönöm!!!!!!♥ IMÁDLAK ♥

    VálaszTörlés