2013. június 22., szombat

50. Fejezet: Justin was nervous

50. Fejezet: Justin was nervous

Sziasztok!<3 Bocsi, hogy ilyen későn hozom a részt csak elromlott TELJESEN a gépem. Ezt a rész is telefonról írom. Szóval bocsi ha lesz hiba.:s Ui.: MINDENKINEK SZÉP NYARAT!<3



-Pszt, Lexi kelj fel. - rázta meg gyengén a vállam Pattie.
-Mmmmhhh... - nyavajogtam.
-Tíz perc múlva beérünk!
-Na jó... - ásítottam.
Gyorsan elővettem táskámból egy tükröt és megigazítottam a hajam. Néhány hajszál kiállt de nem zavart.
-Justin merre van? - kérdeztem.
-A WC-re ment. - válaszolt Pattie.
-Oké. - bólintottam.
Felálltam és odamentem a két lány testvéremhez. Még nagyban ment a trécselés.
-Hát te ki vagy? - kérdezte mosolyogva az egyik fiú.
-Alexis, a nővérük. - mutattam a lányokra.
-Azok a mellek. - pirult el a másik. - Hmm meg mutatod nekem, hogy milyen géneket örökölnek majd a picik? Szóval megérinthetem őket? - nyalta meg ajkait.
-Van barátja öcsi, ezt cumiztad. - hallottam meg Justin hangját és ő hátulról átfonta karjait derekam körül.
-És büszke is vagyok rá. - csókoltam meg.
-Gyerekek szállunk, készüljetek! - mondta Pattie.
Épp' elindultunk Justin-nal a helyünkre amikor valaki megfogta a vállam.
-Hát te meg mit akarsz? - fordultam meg, és megláttam, hogy aki megérintett az egyik fiú volt.
Pontosabban az amelyik az egyik nőiességemet dicsérte.
-Csak elbúcsúzni... - mondta.
Arcunkat 5 cm vagy kevesebb választotta el, egy-két másodperc alatt majd amikor észhez kaptam és kibújtam a következendő csókunk alól.
-Te mit nem értesz azon, hogy VAN BARÁTJA?! - emelte fel hangját Justin és elindította öklét a fiú felé.
-Justin, Justin! Ne! - fogtam le kezét de késő volt.
Arcon vágta a fiút. A srác a kezét orrára tapasztotta. Mindenki ledermedt. Eközben megérkezett a repülő, Kanadába.
-És még te nevezed magadat sztárnak. - szűrte ki fogai közül a fiú.
Kezét elvette az orra elől. A vér csak folyt onnan.
-Ne haragudj rá. - néztem gyilkos tekintettel Justin-ra. - Csak tudod, nagyon félt engem.
De tessék itt egy zsebkendő. - nyújtottam oda neki.
-Kösz. - mondta és orrához nyomta.
-Szeretnél egy közös képet engesztelésül?
-Nem, kösz. A végén megöl érte mr. Bieber.
-Jó hagyjad már! - sziszegte idegesen Jus. - Gyere.
Megfogta a karom és leráncigált a repülőről.
-Ez most mire volt jó?! - förmedtem rá, majd elvakított a paparazzók kamerája.
Annyira kattogtak, hogy majd' megsüketültem.
-Még neked áll feljebb?! Majdnem lesmárolt. - szűrte ki fogai közül mert nem akarta, hogy meghallja bárki is.
-Hé, gyerekek! Beszállás!
Mondta Pattie, mert megérkezett egy nagy fekete kocsi. Betuszkoltam a húgaimat, Justin engem, Pattie pedig beült előre.
-Minden rendben? - suttogta Esther.
-Remélem... - hunytam le szemem.
Justin egészen hazáig hozzám sem szólt. Amikor kitett minket a kocsi a ház előtt Justin neki dőlt a falnak, és várt.
-Kéne a kulcs. - húztam fel szemöldököm gúnyosan.
-Ja! - tért észhez a nagyságos úr és kezembe dobta a kulcsot.
-Végre... - sóhajtottam amikor benyitottam a házba. - Azt hiszem letusolok és kipalolok utána.
Justin még mindig nem szólt, egy szót sem. Kiszedtem a börőndből egy lenge szettet és egy törölközőt majd felmentem a fürdőbe.

Abban a pillanatban csak a forró víz tudott megnyugtatni. Testemet ellepte a hab, és a víz. A kezembe "vettem" a habot majd fújni kezdtem. Hát, nem unatkozhattam. Fejem belemerítettem a vízbe, hogy megmoshassam.
Még fél órát feküdtem a vízben, majd kiszálltam és egy törölközőt tekertem testemre. Gyorsan megszárítottam és kifésültem a hajamat. Felvettem a kiválasztott szoknyámat és trikót majd a hajamat egy csattal fel fogtam. Ekkor kilincs feszegetésre figyeltem fel. Kinyitottam.
-Ne haragudj rám. Bunkó voltam. Csak most tudod, anyuék helyzete nagyon megviselt. - mondta szomorúan Jus, miközben ölelt engem.
-Tudom kincsem, tudom. - szorítottam karom közé.
-Szeretlek, bocsánat.
-Felejtsük el, jó?! - néztem szép szemébe.
-Egyetértek. Van kedved elmenni valahova? - mosolygott.
-Hova?
-Nem tudom, mondjuk vacsorázni?
-Nem, nincs kedvem. - szedtem ki hajamból a csattot.
-Aaakkooor, bowling? - vigyorgott csábosan.
-Hmm, oké! - vigyorogtam.
Gyorsan át cseréltem a szoknyát farmerra és felvettem a Supra-mat majd elindultunk.

10 megjegyzés:

  1. koviit hamar nagyon jo lett. :)

    VálaszTörlés
  2. kövit gyorsan :D jó lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok belieber, de kifejezetten tetszik ez a blog!:D megkedveltetted velem biebrt :333 a zayn és justinosban mikor lesz uj rész?? :)

    VálaszTörlés
  4. Vivi ez agyon jóó.:3 mikor lesz kövi? :c :'(

    VálaszTörlés
  5. ooh anyáám.:))
    ez is nagyon, nagyon jó..:DD
    siess a kövivel!<3

    VálaszTörlés